Büşra TOKLU

Büşra TOKLU
@Busra_Toklu
Selçuk Üniversitesi- Türkçe Öğretmenliği
24 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
İnsan ya hiç okumamalı ya da gerçek anlamda okuyabilmeli...
Reklam
Neden gülüyorsun şimdi, yoksa insanlığın şu anda gülmek için çok mu nedeni var?
Yaşadığım dünya, yarı vahşi bir insanın canlı görüntülerle dolu dünyası, ilk kez çevremin yargılarından ve ön yargılarından kurtulmuş olarak yaşıyorum, dünya üzerine hiçbir yargıya varmaktan yana değilim, yalnızca anlık bir yanıttan, ağlamaktan ve yakınmaktan, mutluluk ve sevinçten, açlık ve susuzluktan yanayım çünkü ben çok uzun bir zaman yaşamadım.
Hayır, uyuşturucu kullanmıyorum, kitapları kullanıyorum.
Aslında kötü bir alışkanlıktır okumak, öteki bütün kötü alışkanlıkların yerini tutabilecek ya da onların yerine herkesi daha bir yoğun biçimde yaşamaya itebilecek bir alışkanlıktır, delicesine bir yaşam biçimidir, insanı yiyip bitiren bir tutkudur.
Reklam