Bu kitap benim için oldukça zor ama aynı zamanda çok etkileyici bir okuma oldu. Açıkçası okurken bazı yerlerde gerçekten zorlandım; dili ve anlatımı alıştığım kitaplardan oldukça farklıydı. Bazen durup tekrar okumam gereken sayfalar bile oldu.
Ama tüm zorluğuna rağmen kitabın verdiği duygu çok güçlüydü. Karakterlerin yalnızlığı, hayata tutunamama hâlleri insanın içinde bir yerlere dokunuyor. Okuması kolay bir kitap değil ama bittiğinde “iyi ki okumuşum” dedirten türden bir eser.
Benim için zorlayıcı ama çok özel bir okuma deneyimi oldu diyebilirim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖