...ben hayallerimi bulamazsam, hayallerimin beni bulacağından eminim. Bu biraz zaman alabilir ama hayallerim ve ben bir gün buluşacağız. Söz veriyorum. Adımın Mafalda olduğundan emin olduğum kadar eminim bundan.
“Tamam, sakin ol. Ne var ki bunda? Hayallerin yeterince büyükse nerede olursam olayım beni bir gün bulurlar ve ben de onların senin hayallerin olduğunu anlarım. Onları görünce, bunlar Mafalda’nın hayalleri derim. Şu kıza bak sen, neler de başarmış. Beni sadece bir şey üzer.”
“Neymiş o, Nino dede?”
“Ne kadar güzel olduğunu söyleyememek,” dedi Nino. Sözleri, bana kocaman, yumuşacık, nazik bir yastığın üzerinde geliyordu sanki.