📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cemil Meriç "Bu Ülke" isimli eserinde kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim, der. Var mı sizin de kitaplarda sevdiğiniz kahramanlar? Bir "kitap kahramanı" olsaydınız hangisi olurdunuz /olmak isterdiniz?
Kendi adıma, kitapları okurken başkahraman ile özdeşim kurarım genelde. Ve kuşkusuz Ahmet Ümit'in kahramanı Başkomiser Nevzat olmak isterdim.
Cemil Meriç "Bu Ülke" isimli eserinde kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim, der. Var mı sizin de kitaplarda sevdiğiniz kahramanlar? Bir "kitap kahramanı" olsaydınız hangisi olurdunuz /olmak isterdiniz?
Kendi adıma, kitapları okurken başkahraman ile özdeşim kurarım genelde. Ve kuşkusuz Ahmet Ümit'in kahramanı Başkomiser Nevzat olmak isterdim.