“Aslında hayat sürprizlerle dolu. Bu sürprizlerden bazıları iyi bazıları kötü. Bazıları öyle kötü ki insanı altüst ediyor. Bazı insanlar çok güçlü olduğu için böyle durumlarda ‘Tamam, sorun değil,’ diyebiliyor. Bazıları ise yıkılıyor.”
Bence hayal kırıklığı endişeden çok daha kötü bir duygu.
Hayal kırıklığına uğramak eğlence parkındaki bir oyuncağa binmek için boşu boşuna sıraya girmeye benziyor. Herkes sana oyuncağın harika olduğunu söyleyip durduğu için sıraya girip iki saat bekliyorsun. Sıran geldiğinde her şeyin daha sen ne olduğunu anlamadan hemen olup bittiğini fark ediyorsun ve “Ne yani, hepsi bu kadar mıydı?” diyorsun.