Artık insanların bana ihanet etmesinden korkmuyorum. Beni yücelten ya da aşağı çeken bir durum değil. Tamamıyla karşı tarafın karakteriyle ilgili bir durum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sade bir hayat istiyorum...Ne sevgim gösterişli olsun ne üzüntüm...Kiitaplarım olsun onların içinde kaybolayım...Sevdiğimle sade bir aşk yaşayalım ve sonsuz olsun...Kaliteli başarılarım olsun...Dedim ya sade bir yaşam istiyorum o kadar...
Her şeyden yavaş yavaş uzaklaşma evreme geri dönmüş bulunmaktayım. Özümden uzaklaşmakla yeterince hata yapmıştım zaten...Başkalarının hatasının bedelini ödemekten de fazlasıyla usanmıştım...Artık kendi hatalarımın bedelini ödemek için dönüyorum tekrar kendime. Tam da ihtiyacım olan şey bu çünkü...