"Ben yok olacağım! Ne olacak o zaman? Hiç! Peki burada olmazsam nereye gideceğim? Ölüm, yoksa ölüm mü bu? Yo, hayır istemiyorum..." Yatağından fırlayıp mumu yakmaya çalıştı; titreyen elleriyle sağı solu yoklarken mumu şamdanla birlikte devirdi, kendisi de sırtüstü devrildi geriye. Gözleri açık, yattığı yerden karanlığa bakıyordu. Hiçbir şeyin önemi kalmadı... Ölüm! Evet, ölüm..."diye düşünüyordu. " Oradakilerin hiçbiri bilmiyor, bilmek istemiyor, acımıyorlar. Eğleniyorlar (uzaktan, kapalı kapının üstünden seslerin uğultusunu, çalgı seslerini duyuyordu). Vız geliyor onlara, ama kendileri de ölecekler. Aptallar!.. Ben biraz önce, onlar biraz sonra... Ama onların da başına gelecek. Oysa orada coşup duruyorlar. Hayvanlar!..