Okurken o kadar hüzünlendim ve törelere o kadar kızdım ki nolurdu sanki ayrılmak istediyse,çocuğunu bir insan annesinden ayırır mı,zindandan daha beter hayat yaşadı sonu çok güzel ve duygusal bitti ama kitabın sonuna gelen kadar sabredemeyen ben ağladım durdum.Yazarın kalemi çok etkileyiciydi.Bu kitaba bir şarkı lazım olsaydı ve tüm sayfalarında çalması gerekseydi ben "Eylem Aktaş'tan-Yüreğimden Tut"şarkısını ithaf ederdim.