Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Bu davada anladım ki adaletin terazileri
Her zaman dengede olamıyor
Bir kereliğine bu dengesizlikle
Yaşamayı öğrenmek zorundayım
Burada katil falan yok
Yalnızca iyileşmek için
Birer şansı hak eden insanlar var
Hepiniz gitmekte özgürsünüz
Bu konuda huzuru bulmanızı dilerim