Kitabı sevdim mi sevmedim mi tam anlamadım benim için harika ötesi klasikler arasına girmedi çünkü ben biraz daha olaylı kitapları seviyorum. Ama altı çizilecek çok cümle vardı. Dorian resmen güzelliği uğruna kendini ve çevresini feda etti. Ah basil bu kitabın harcananı oldu. Dorian’ı çok sevemedim ilk başlarda çok egolu geldi kendini beğenmiş insanları sevmem ama güzelliği gitmesin diye içini karartı resmen. Ben nedense çok yakışıklı ve çok güzel insanların kaderlerinin kötü olduğunu düşünürüm. Herkes onlara hayrandır ama onlar kendi içlerinde çok fırtınalar yaşar. Henry karakteri ne kadar uyuz olsa da açık sözlü konuştuğu için sevdim. Ayrıca en çok takıldığım nokta basil ortadan kaybolmuşken Henry’nin umursamaz tavırları Dorian’ın asla pişmanlık duymaması pes dedirttirdi bana. Mutlaka okunmalı mı bilmiyorum ama her okuyan çok farklı tat alabilir bu kitaptan