Büşra GÜL

Büşra GÜL
@Busragul2197
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.” 
Mutlu ve tasasız olmama rağmen, en neşeli anlarımda bile sebebini bilmediğim bir hüzün üstüme çöküyordu..
Reklam
Kalbim kırılmıştı ama nedense ağlayamıyordum..
Sayfa 56·Kitabı okudu
Fakat insan her şeye alışıyor..
Sayfa 21·Kitabı okudu
... artık hayattan yorulmuş olduğum gerçeği.. Bu his nelere sebep olmuyor ki..
Düşüncelerim bile acı veriyor âdeta, çok tuhaf..
Reklam