Büşra GÜL

Büşra GÜL
@Busragul2197
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.” 
Mutluluğunun bilinç kaliten ile ilgili var. Dışarıdaki şeylerle hiçbir ilgisi yok..
Sayfa 33·Kitabı okudu
Reklam
Kendi başınayken yakalayamadığın hiçbir şeyi başkalarına yansıtamazsın..

Büşra GÜL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
23 saatte okudu
·
2022 3. kitabı
Özlem Küskü
8.7/10 · 1.226 okunma
Bir günün, hatta bir saatin bile neler getireceğini kimsenin bilememesi ne kadar hüzün verici! İnsan durduk yere ölüveriyor!
Evet, en iyi yer, bildiğin yerdir sonuçta. İnsanın yanındaki tek dostu acılar olsa bile, yine de en iyi yer orasıdır..
Sayfa 73·Kitabı okudu
Reklam