Büşra GÜL

Büşra GÜL
@Busragul2197
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.” 
Yüreklerimizde gerçekte ne olduğu bilinseydi kaçımız affedilirdi?
Reklam
Bir ölümlünün yaşamında ölüm hariç herhangi bir mecburiyet yoktur..
En muhtaç durumdakilerin en nefret ettiği şey minnettarlıktır..
Hayat,dokuma tezgahı gibi basit bişey değil. Dokuduğun şeyi bir çekişte sökemiyorsun..
Yeterince zaman verirseniz yaraların çoğu kendiliğinden iyileşir..
Reklam