Bedenim "büyüdüm artık" dese
bile,
Ruhum hala küçücük bir kız
çocuğu...
Bir pamuk şekere tav olan
gülümsemem, Ve cebimde sakladığım
gökyüzüm var benim..
Gülerek, şaşırarak, severek okudum. Roman gibi değil de hikaye gibiydi. Hoşuma giden bir kitap oldu. Bir seri daha olabilir olayın devamını anlatan Zehra; Ulvi ile mi Kerem ile mi olacak? Turgut ve Asiye olacak mı? diye :)
Kitap çok güzeldi ama yarım kalmış hissi verdi bana. Hikayenin 1bölüm daha devamı olmalıydı 5, 10 sene sonrasını anlatan. Ama yine de zevkle okudum bir nefeste bitti
Keyif alarak sürekli gülerek okuduğum bir kitaptı. Heyecanla bölümleri bitirdim bi bölüm bi bölüm daha derken hemen bitti zaten
Hemen 2sine başladım çok merak ederek okuyorum