Şöyle diyor Stefan Zweig: “Artık insanları bana daha iyi gelip gelmedikleriyle değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğum da kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime.”
Biz neden hayattan kaçıp kitaplara sığınırız?
Çünkü dünya sahtekarlarla doludur azizim; insanlar samimi değildir, herkes birbirini kırar, incitir.
Bizim o koca koca kitapları devirmemiz, iki satır samimiyet bulabilmek içindir arkadaşlar.
İki satır samimiyet.