Kimi zaman insanda "hayvanca"bir zalimlik olduğundan dem vurulur ama hayvanlara yapılan korkunç bir haksızlık,bir hakarettir bu.Bir hayvan asla insan gibi zalim olamaz;böylesine ustalıklı böylesine sanatsal bir zalimlik insanda olur sadece.
Diyelim ki,derin bir acım var;karşımdakinin acımın ölçüsüsünü tam olarak öğrenmesi olanaksızdır.Çünkü o hiçbir zaman benliğime giremez,sadece bir başkası olarak kalır.