Üniversite hayatımın ilk vize ödevi bu kitabın özetiydi. Fakat ben kitabı okuyup anlayıp akademik düzeyde özetleyebilecek yeterlilikte olmadığımı kitabın yarisina gelmeden ne kadar yorulduğumu hissedince anladım ve her ne kadar 18 19 yaşlarında üstelik lisans eğitimi biyoloji kimya vb. olmayan öğrencilere uygun bir ödev olmadığını düşünsem de nacizane yorumlarimla zorlanarak hazirladigim ödevimde hocama da bu durumu bildirdim.
3 5 yıl vadeli planlarimdan birisi de bu kitabı anlayarak hakkıyla okuyabilmek..