Büş

"..çünkü kendim olmazsam onların olmamı istedikleri biri oluyorum ve onların olmamı istedikleri o insana hiç katlanamıyorum."
Sayfa 166 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendim olmalıyım, diye tekrarlıyordum, onlara hiç aldırmadan, onların seslerine, kokularına, isteklerine, sevgilerine ve nefretlerine aldırmadan kendim olmalıyım ben, kendim olmalıyım, diye tekrarlıyordum..."
Sayfa 165 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
"Gece yarısı bütün kalabalıktan ve onların(cuma vaazı veren imamın, öğretmenlerin, halamın, babamın, amcamın, politikacıların, hepsinin) 'hayat' diyerek içine iyice gömülmemi, gömülmemizi sevdikleri o iğrenç kargaşanın çamurundan uzakta oturmaktan ne kadar memnun olduğumu o zaman sezdim. "
Sayfa 165 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
"İnsanın yalnızca kendisi olabilmesinin bir yolu var mıdır aceba?"
Sayfa 164 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
"Kendiniz olmakta güçlük çekiyor musunuz?"
Sayfa 163 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu