📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
hikâyenin sonu hep acı biter.
kimi zaman bir mezar taşında
kimi zaman bir eski fotoğrafta
kimi zaman
hiç açılmayan bir mesaj kutusunda.
ama hep biter.
ve acı
asla sahneyi terk etmez...
kendinle konuşmaya başlarsın
çünkü dışarısı anlamaz.
bir kahve içersin mesela
soğuk.
bir şarkı dinlersin
yarıda kesilir.
bir mesaj yazarsın
gönderemezsin.
çünkü ne söylesen
geç kalmışsındır.
bir ev kurarsın içinde duvarlarını anılardan örersin.
ama rüzgâr gelir en sevdiğin sesi alır gider.
hiç dönmeyecek bir kapıya
her gece bakarsın.
ve her gece
biraz daha kapanır o kapı.
Umudu yokladım parmak uçlarımla dokunamadım.
Çünkü umut
yüzü olmayan bir maskenin
kendine âşık oluşudur.
Ve ben hiçbir zaman
görmediğim bir şeye inanmadım.