Mihra

Mihra
@Butterfly_44
Müziğin melodisine kapılmış kanatlarıyla dans eden bir kelebek
Merhabalar... Bugün bu gönderi karşıma çıktı ve gerçekten bu mesajları yazanlar adına utandım. Bunların benim hemcinslerim olması ve böylesine kendilerini düşürmelerini kaldıramadım ve sizinle de paylaşmak istedim. Gönderi sahibi (anladığım kadarıyla) bir gönderi atmış ve bu tek derdi bir koca bulmak olan kızlar da sana aşığım, ölüyorum vs. Yorumlar yapmışlar. Bir kere eminim bunların yaşı net 15 altı. Bu tarz çocukların bu uygulamada olmaları bile sıkıntıyken, bir de bu tarz saçma sapan şeyler yazması bana çok tehlikeli geliyor. Artı olarak bir de öğüt vereyim bu tarz düşüncedeki kızlara; "Kızlar evlilik, sevgililik, birliktelik yada adına ne diyorsanız deyin, anını bekler. Bunu hayat amacınız edinmeyin. Hayatta aşktan önemli bir çok şey var. Hatta aşk son sıralarda. Sizi bir takım kitaplar, diziler veya bireyler etkiliyor olabilir. Ama emin olun aşk onların anlattığı gibi bir şey değil. Unutmayın aşk bir amaç değil mutluluğa mutluluk katmak için bir araçtır. Onu amaç edinirseniz, değmeyecek bir insan için hayatınızı mahvetmiş olacaksınız. Bir çok kişiyle evlilik yapabilirsiniz, ama yaşayacağınız tek bir hayatınız var. Kıymetini bilin.
Gönderi kullanım dışı
Reklam
Adım atmaya korktuğunuz ne varsa yapın, hayatınızı yaşamaya çekinmeyin çünkü bu hikayenin başrolü sizsiniz.
Alıntı
Reklam