José Saramago her zaman olduğu gibi yine çok güzel bir eser ortaya çıkmış. Bu okuduğum üçüncü kitabı ve kitaplığımda daha fazla eseri yer alacak. Kabil'in yaşadıkları gördükleri o kadar iyi betimlenmiş ki çoğu zaman ben de kendimi o anda hissettim. Sorgulayıcı ve düşündürücü bir kitap okumanızı tavsiye ederim.
KabilJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201814,3bin okunma