Bir nefese sarılmış şarkılar gördüm azizim,
Hepsi çığlık çığlıga hüzün zikrediyordu..
Bir tutam tebessüm serptim üstlerine,
Hicaz-ı Aşk oldu ..
Dem oldu..
#BaHa
“Ey kendilerinin aleyhine aşırı giden kullarım! Allah’ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin. Şüphesiz Allah, bütün günahları affeder. Çünkü O, çok bağışlayandır, çok merhamet edendir.” (Zümer, 53)
Geceye sarılır insan hüznü ağır olunca ,
Eller üşür...
Yüreğine vurur fırtana sonrası kıyıya vurmuş yıkık dökük sevda kalıntıları...
Bir ışık arar maviye kızıl çalan yaşlı gökyüzünde..