Evet zor zamanlar yasadim.Önce Annemi sonrasinda Babamı verdim toprağa ..Ne kadar herseyin bilincinde olsam da Anne ve babanın eksikligini her an yasıyorum.Ama Rabbim oyle yuce oyle merhametli ki şimdi bana Anam babam gibi sarılabilecegim sığınabileceğim birini nasip etti.Bugünlere hamd olsun..