Eğitimci
Yengeç
Dilciyeci
Bibliyofil
KOÜ
Gezgin
*Ne methettikleri ne de zemmettikleri gibi.
*Kalbiniz, kaderiniz olsun.
*İnsan, insanın inşirahı olmalı.
*Zaman, sessiz bir testeredir.
*Sevmek, mübalağa sanatıdır. Abartın!
Dua etmeyi o kadar çok seviyorum ki hiç kimseyle paylaşamadıgım bir şeyi Allah'tan istemek ve mutlaka bir kapı açacağını bilmek muazzam bir his. Cuma gecemiz mübarek olsun.
"Eflatun'un dediğince insanlar dünyaya gelirken
Bütün dilleri bilirlermiş de unuturlarmış sonradan
Ölüm de bu emsal bilip de unuttuğumuz bir dil olmasın
Hatırlanmaya muhtaç..."
"Seni görmemek ve belki yıllar sonra
Karşılaştığımızda
Bana bir yabancı gibi bakmanı istemek senden...
Yeni bir sevdayı yasakladığım kalbime söz geçirmek..."