"Gündüzler kimi yerde gecedir artık
Bakışım kumdan şimdi
Önce yaşlı ışınlar, sonra sonra karanlık
Avuçlarımı yüzüme kapatıyorum
Ben kapatır kapatmaz
Evet, biliyorum, iki kere karanlık."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sonra ki gerçek olur aşklar da unutulmakla
Güçlenir yalnızlığımız çünkü bir gün nasılsa
Çirkindir bir görünmek, yarışmak olağanlıkta
Sanki böyle kalmışsak ne çıkar karanlıkta
Yaşarız yaşanırsa azıcık ayrıntılarda"
"Benden bir şey sorulamaz gibiyim.
Biri gelsin şu tabağımı kaldırsın
Çatalımda iğrenmenin, tiksinmenin en eskisiyim
Ki hiçbir şeyle değişilmez, biliyorum
Odamdaki eşyalarla bile
Gövdemi kımıldattıkça yer değiştiren
O hantal gölgemle bile."