Enger Vova

Enger Vova
| Kendi hayalimde biriyim… | Biz mi saf düşünüyoruz ya da herkes öyle değil mi lan yoksa?
@Byvova·
·
sabitlendi
Ben deliyim…  Benim tanrım yoktur.. Bir çift göze, bir güler yüze taparım… Bazen en içten gülüşe aşık olurum, En güzel kahkahayı “İlah!” ilan ederim, Dokunuşunda bir kızıl elmanın, Bazen kendim bile çözemem kendimi, Bulmacaya benzerim.. Kimi zaman soldan sağa bir nota, Kimi zaman yukardan aşağıya  eski Mısır'da bir tanrıyım… Bağıra bağıra şarkılar söylerim,  Sessiz sessiz şiirler yazarım.  Bilmediğim yerlerin, Tanımadığım kişilerin resimlerini çizerim… Aşık olduğum yüzlere sarkılar bestelerim, Ozan olurum, aska aşığımdır, Sevdiğimi göklerde yürütürüm de, Kendimi cehennemin yedinci katında ağrılarım
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni Düşlerde Yaşamak
Bakma sen yüreğimin duruluğuna Sağnak altındaki duruluğuna Duruysa yüreğim Volkandır düşlerim Seni düşlerim Düşlerim de yüreğime işlerim Ey sevgili Ekmeğim benim Düşlemek seni Düşlemek yok mu, ah şu düşlemek Seni düşlerde yaşamak Yaşamak
Sayfa 47 - Rize, Ocak 1981·Kitabı okuyor
Şiir
Düş yola
Kolay Olmayacak Diyorsun Hey benim ciğerim Canım İki gözüm Umudu Zora ayarla Düş yola Kolay Olan Ne var ki?
Sayfa 43 - İstanbul,mayıs 1981·Kitabı okuyor
Şiir
İçedönük
Koşmak isterdim elinden tutup Uzaklara, daha uzaklara Yorgunluk dizkapaklarımı sarıp Sırt üstü yeşil otlara düşene kadar koşmak Ve sonra Sessizce kulağına eğilip Seni sevmiyorum demek Sevgili kendim
Sayfa 42·Kitabı okuyor
Şiir
Ardından
Bugün ocağın otuzu Dışarda kar İçimde hasretin var Hatırlıyorum Hava yüklü, sessiz Yağmakla yağmamak arasında kararsız Islak kokuyordu gece El sallar gibi oldun, sallamadın Gittin öylece Bugün ocağın otuzu Dışarda kar Içimde sevdalı yüreğin var
Sayfa 21·Kitabı okuyor
Şiir