📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bu kadar gerçek bi hikayenin kitabını okumak beni o olayları sanki yaşamışım gibi hissettirdi. Anne’nin yaşadıkları ve sonu çok hüzünlü. imkanım ve fırsatım olursa müzesini ziyaret etmeyi çok istiyorum
okuduktan sonra filmini izledim keşke izlemeseydim... acımasızlığın somutlaştığını hiç görmemiş olmayı dilerdim. çocuk kitabı diyip geçmemek gerek değil çünkü