savaş kadar kötü bir şey yok.cankurtaran şoförü olan bizler, ne kadar kötü olduğunun farkında bile değiliz. insanlar ne kadar kötü olduğunu anlayınca da, durdurmak için artık hiçbir şey yapamazlar çünkü delirmiş olurlar. hiç anlayanlar da var.
... biliyorum hayat doğrusal değil hayat bölük pörçük dünyamız bölük pörçük bir dünya ve algımız da bölük pörçük ama romanlar hayatı olduğu gibi yansıtmak zorunda değil ..