Beyza tok

savaş kadar kötü bir şey yok.cankurtaran şoförü olan bizler, ne kadar kötü olduğunun farkında bile değiliz. insanlar ne kadar kötü olduğunu anlayınca da, durdurmak için artık hiçbir şey yapamazlar çünkü delirmiş olurlar. hiç anlayanlar da var.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
kitabın trajik olması beni mutsuz etmiyordu; çünkü zaten hayatın bir trajedi olduğuna inanıyor, yalnızca tek bir sonu olabileceğini biliyordum.

Beyza tok

, bir kitap okudu
Puan vermedi·434 syf.·
2023 14. kitabı
Ernest Hemingway
8/10 · 7,9bin okunma

Beyza tok

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2023 13. kitabı
Antonio Orejudo
7.4/10 · 374 okunma
... biliyorum hayat doğrusal değil hayat bölük pörçük dünyamız bölük pörçük bir dünya ve algımız da bölük pörçük ama romanlar hayatı olduğu gibi yansıtmak zorunda değil ..