Baştan söyleyelim; bu romantik bir roman. Aşka artık inanmadığını söyleyip içten içe hep onu arayanlar için daha çok. Bestseller olmasına şaşmamalı. Konusu, anlatımı, dili hem bir çırpıda içine alan, hem tek nefeste okutan. Yalan değil bitmesin diye uzatarak okudum. O kadar ki, alıntı yapacak kadar bile bırakamadım. Yaşamaya çalışan bir koz, yaşamış bir adam. Talihsiz bir kaza ve kesişme. Son ana kadar umut ve evet gözyaşı. Yalan yok ağlatıyor yazar. Ama yol nası güzel..
Oku be sevgili okur. Aşk. Var. Her şartta.