"İktidar zulüm demektir.Hele denetlenmeyen iktidar."
"Peki,iyi insanlar iktidara gelirse?"
"Öyle şey olmaz!"
"Neden?"
Acı bir gülümsemeyle açıkladı:
"İyi insanlar iktidara gelemez,gelse bile iktidar onu bozar,zalim yapar."
Hepimiz içimizde,gizli,nazik davranışlarla üstü örtülen ama bir tehdit algıladığımız zaman hemen o keskin dişleriyle ortaya çıkan bir timsah taşıyoruz.