Bir kadın severken öyle sıradanlaşmamalı,herkesleşmemeli. Mesela avuç içlerinden sevmeye başlamalı. Dudaklarını öpmek yerine omuz çukurlarında uyumayı göze almalı. Köprücük kemiklerinden şarap içip sonsuz sarhoşluğa boğulmalı. Ne bileyim herkesleşmek yerine oturup saçlarını örerken her saç teline aşık olmayı başarbilmeli. başka sevmeli... Aşka gelmeli. Benim düşüncem bu aksini söyleyen buyursun gelsin
AZECAN YILMAZ
Ne bileyim kimse gülüşümden sevmedi beni mesela.
Ya da uyandığımda uzun uzadıya gecede kalma mesajlar atmadı.
Kimse sirf sesimi duymak için de aramadı
beni. Özlemedi.
Hep, en çok ben sevdim.
Beni seven olmadı. Neyazık ki...
Sen, kaidelerimi bozan en güzel istisnasın ve ben bir mağlubiyete aşık olmanın o vahşi hazzıyla sarılıyorum her defasında sana. Göğsünden güneşi doğurduğun her geceye teşekkürler, evim artık ellerindir.
YAK BENİ...
AZECAN YILMAZ