Annem tecrübesizdi, çocuksuydu,çocuksu olmayı tercih etmişti. Annem yetişkin olmayı tercih etseydi gerçeklerle başa çıkamazdı...Herşeyi akışına bırakmak,en iyisini ummak, tepki göstermemek, bunlar bir seçim miydi?Çocuk gibi olmak ve çok fazla bir şey anlamamak. Hafif olmayı denemek, kendini suyun üstünde tutmak,hiçbir şey olmamış gibi davranmak.