Bilir misin ? Sonbahar neden hüzündür? Kimisi ağaçların yaprak döktüğünü söyler
Kimisi çiçekler solduğu içindir , der
Sonbaharın hüzün ayıdır.
Bu seneye kadar hüzünün sebebi hiç biri değil.
Bu seneye kadar ki sebebi ; "yıllar" üzüldü , ağladı , bizim kavuşmamızı bekledi
Üzüldüklerine deydi
"Yıllar" gördü , tenin tenime deydi.
Bundan sonrada sonbaharda dökülür yapraklar
Bu sefer bir yenilenmenin başlangıcıdır yağmurdan sonra kokan topraklar
"Yıllar" gözyaşlarını döker toprağa
Başlarını rahat koyacaklar yastığa
Bundan sonrada sonbaharda dökülecek yapraklar
Bunun sebebidir ki geçmişimizin kirini atalım
Dökülsün üstümüzden hüzün yapraklar
Kış gelir dinlensin ağaçlar, topraklar
Kışın sonu bahardır
Yeşersin kalbimizde ki aşkın ağacı
-Cevdet Bora KORUCUOĞLU