Her geçen gün içimde daha da büyüyor
Acına ortak oluşum sevgiden mi ?
Yoksa hatalarımı telafi etmek için mi ?
Bilinmiyor
Ben seni kaybettiğim günden beri beterim
Sen bensiz de nefes alıyorsun
Kızma kendine bir şekilde yaşıyorsun
Artık ben kendi içimde bir deliyim
Yarım kalmak ne büyük acı
Olmak istemedim yalnızların kralı
Ben kabullenmişken hatalarımı
Sen koydun aramıza kocaman bir dağı
Kalbim seni sayıklarken geceleri
İçinin acısını hisseder bir yandan
Aşkımızı çıkartalım gömdüğüz mezardan
Tek tek yazdım sensiz geçen günleri
Bitirelim artık bu acıyı ikimiz de
Sadece bitiriyoruz kendimizi
Sende biliyorsun geçmeyecek ,yaraların izi
İkimizde