"Yeter böyle düşünmek, bir tek kendini düşünmek, bir tek kendin için yaşamak yeter, sen çizmeci değilsin, senin çocukların sağlıklı, karının da bir ihtiyacı yok; çevrene bir bak, kaygılanmak için kendi çizmelerinden daha soylu bir şey görmüyor musun etrafında?" diyecek biri olmaması kötü asıl.
Her şeye rağmen bazen inanıyorum da insan mutluluktan ölebilirse , o zaman benim başıma gelmeli bu . Ve ölmesi gereken biri sırf mutlu olduğu için hayatta kalabiliyorsa , o zaman bende hayatta kalacağım.