Eski dönemlerde “verimlilik” diye bir put yoktu. Hayatı hep çok verimli yaşamamız gerektiğine dair bir put yoktu. Zamanla dosttu insanlar, zamanla yarışmıyorlardı, onunla güreşmiyorlardı. Tabiatın çevrimlerine dosttular. Akşam saati geldiğinde, insanlar istirahata çekiliyorlardı. Sabah fecrin ışıklarıyla beraber çalışmaya başlıyorlardı…..