çgka

çgka
@CG_KA
Beni düşün bir kavganın içinde; Helal bir ekmeğin peşinde... Ve kurtlardan arta kalmış yüreğimin, Can çekişen o son parçasını da Sana sakladığımı bil!.."
@CG_KA·
·
sabitlendi
Kırgınlığım kendime, kendimedir işte... Durup dururken öylece aklımdan bir şeyler geçiyor. Bir anlığına derin bir hikâyede buluyorum kendimi, Bir anlığına derin bir boşlukta... Üste üste umutları diziyorum bazen, Bazen de her şeyi darmadağın ediyorum.. En çokta yıkılan enkazlara gömülü buluyorum kendimi.. Başarmış değilim henüz, bu kadar çok şeyle mücadele etmeye.. Öyle birden özgürleşiyorum işte...
Sayfa 9·Kitabı okudu
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şiirse şehla sesine benziyordu Yani yalan yani bir kara zulüm İnceliğin barbar duruşu belki
Sayfa 41·Kitabı okudu
Şiir
"Hayyam, yalnızdın sevgilinin yanında Şimdi gitti, artık ona sığınabilirsin."
Sayfa 39·Kitabı okudu
Şiir
Ay üşüyor, ay üşüyor bu yalnızlıkta...
Sayfa 36·Kitabı okudu
Şiir
Gümüşü kararmış bir aşkın Ay düşmez üstüne, düşse de Üşür bu su sızdırmaz suskuda Üşür ve yalnızlığına sığınır Yeniden kendi olmak için Çöle yahut denize döner yüzünü
Sayfa 35·Kitabı okudu
Şiir