📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı geceler hiç bitmesin istersin çünkü gecenin sonunda doğan güneş her zaman aydınlığın habercisi değildir, bilirsin. Ardından gelecek olan karanlığı gözlersin. Uykundan belli belirsiz uyanirsin. Gökyüzünde grimsi bir hava. Ne güneş var ne ay. İçindeki anlam veremediğin huzursuzluk ve dudaklarındaki kurulmuşluk hissi.
Bir damla suya muhtaç kalır gibi aç kalırsın sevgiye , yetinemezsin.
Sana yetmeyen ne varsa seni tüketmeye başlar. Görürsün ama durduramazsın. İçindeki yıkımdan kaçamazsın. Ve böyle gecelerde tutunacak bir dal ararsın. Kaçmak için bir kapı, unut etmek için bir hayal kovalarsın.
Bu yüzden insan hayalleri olmadan yaşayamaz derler. Bir hayalin yoksa eğer böyle kasvetli gecelerden sağ kurtulamazsın.
Üzerimizde tuzlu ve bulanık deniz suyu.
Bir kere daldım o dibe, ellerin benimle ve tenin üzerimde
Ben duygusal bir kadındım, kaybolmaktan hep korkardım.
Gözlerindeki okyanustan yıllarca kaçtım.
Sen yalnız adam,benimle boğulmayı kabullendi.
Buldum çaresini yalnızlığın.
Karanlık gözlerinde.