Canan

Bu yüzden hiçbir şeyin kendiliğinden düzelmesini bekleme. İstediğin değişiklik için önce niyet et, sonra adım at. En uzun yolculuklar tek bir adımla başlar, bunu unutma! En güzel dua, hemen ardından harekete geçtiğimiz duadır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Etrafını iyileştirmek için kendinde neyi onarmak isterdin?
Ve ona hep hatırlaması gereken bir cümle söyledim: “Senin gönlün değiştiğinde, dünyan da değişecektir.”
Bilinmezlik, hayatı yaşanır kılar. Öğrenmek bu yüzden çok değerli ve çok anlamlıdır. Bilinmeyeni öğrenerek, büyüyerek, gelişerek yol alır insan.
“Bir insanı sevmekle başlar her şey” diyor ya Sait Faik, işte o insan sensin... Kendini sevmeye başladığında başlar her şey...