Yaşamım boyunca hep suçlandım. Sözlerim için, duygularım için, yanlışlarım için... Hatta bana yapılan hatalar için bile yine ben suçlandım. Neden ? Neden her şey benden bulunuyor ? Ey insanlar ! dönün de önce bir kendinize bakın. Bakın ki görün ruhunuzdaki kara lekeleri. Öyle çoklar ki karanlığa bürünmüş ruhunuz ve herkesi öyle görür olmuşsunuz. Kendinize bir bakın, görün ve anlayın. Kendini anlayan her şeyi anlar.