veda... ayrilana mi ugurlayana mi acıdır? Kimin kalbinde sevdasi oturmussa ona aci olsa gerek...
Nawel Kaswa
@Nawelkaswa
·
Veda etmek somutlaşsaydı, tam olarak bu olurdu... Ellerinle var ettiğin bir şeyi ilmek ilmek sökmek. Bir anda bitmiyor, ellerinde ufalıyorsun, ellerinde azalıyor. Söktükçe, biriktirdiğin her şey gözünün önünden geçiyor. Sonrası veda...
kizimla kitapciya giderdik ve en basit cocuk hikaye kitaplarini bir cirpida orada ayaküstü okuyuverirdi. Paramiz vardi ama o sekil okuyunca ayri bir atraksiyon yasardik..