Çağrı Bey

Çağrı Bey
@C_bay
Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Reklam
Artık yalnız kalacağıma göre, kimse artık benim yüksek sesle ya da içimden düşündüğümü bilemeyeceğine göre, bundan sonra her şey bana nasıl geliyorsa öyleydi. Yüksek sesle de düşünürdüm; istediğim kadar korkar, istediğim kadar ölürdüm.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Yalnızlığa dayanmanın en önemli şartı, her şeye karşı hazırlıklı bulunmaktır. Gene de telefon birdenbire çaldı ve ben şaşırdım.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır dedim kendi kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Bütün hayatım ayıklamakla geçti, gene de bitiremedim süprüntüleri atmayı.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Reklam