Çağrı Bey

Çağrı Bey
@C_bay
Bu şehirden gidiyorum Gömerek geceyi içime Sabahın hüznünü beklemeden Gidiyorum bu şehirden.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duy beni ve dinle Denizler boğuşuyor içimde.
Susmak
Ey sesimi keskin bir bıçak gibi Kınında saklayan çağ Ey sabırla bileyen günlerimi.
Ne mükemmel başlangıç!
Okuyucuma! Şiir diye Bir ömür tüketerek yazdıklarım İki saatte okunuyor Bundan ucuz ne olabilir Havadan başka?

Çağrı Bey

, bir kitabı okumaya başladı
Erdem Bayazıt
9.2/10 · 6,4bin okunma