Lilly

Dinlemek, değer vermektir.
Danışanım seans sonrasında “mükemmel”hissettiğini söyledi. Dünyanın en güzel geribildirimlerinden biri… 🤩
1000Kitap
Lilly isimli okura yanıt verildi
Lilly
Dinlemeye değer okumaya muktedir az şey var
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dinlemek, değer vermektir.
Danışanım seans sonrasında “mükemmel”hissettiğini söyledi. Dünyanın en güzel geribildirimlerinden biri… 🤩
1000Kitap
Lilly
Bazen de dinlemek çığ altında kalmaktır :))
Yüz Yıl Önce
Geçen yüzyılda buralardayım Neye yaradığımı bilmesem de. Politize değilim şimdiki gibi Timsahlar, mavi papağanlar Boğulmam garanti değil ama sanki Arıyorum zamanla aynı anda Gri ya da mor bir gökyüzünün altında Masmavi bir kralın emriyle Yıkıyorlar beni ayakkabılarımdan başlayarak Cebimde anılar bugünlerden kalan Beynimde kum taneleri, Kansas rüzgarından Çok hatam oldu, çok göz yaşı Bırakmalıydım belki bu şarkıyı Ayrılmadan önce ama çok şeker tükettim Güneşler yetmedi sevgiye, kelimelere Yüz yıl öncesi daha rahat sevgilim Ses çıkaran, silkeleyen yok bu günlerde Deniz de fazla güzel inadına Önemseyen yok fazla yalnızlığı Daha büyük dertler var belki bizimkinden Daha büyük kuşlar konuyor yüreklere Aşkmış, bulacakmış, önemli değil Koridorlar sıkıştırmıyor eskisi kadar Sosyopat olmaya vakit yok bu yüzyılda Bir şeyler yanıyor, bir şeyler dönüyor Yanlış dili konuşuyorum belki Her seferinde sızlatmayı başarıyor Yanlış yolu gözlüyorum belki Bir harita olabilseydim keşke Kulaklarım, ayağım, beynim olmasa
Şiir
Lilly
Hafif Ahmet Telli kokuyor hafif edip cansever hafif Akgün akova
Yüz Yıl Önce
Geçen yüzyılda buralardayım Neye yaradığımı bilmesem de. Politize değilim şimdiki gibi Timsahlar, mavi papağanlar Boğulmam garanti değil ama sanki Arıyorum zamanla aynı anda Gri ya da mor bir gökyüzünün altında Masmavi bir kralın emriyle Yıkıyorlar beni ayakkabılarımdan başlayarak Cebimde anılar bugünlerden kalan Beynimde kum taneleri, Kansas rüzgarından Çok hatam oldu, çok göz yaşı Bırakmalıydım belki bu şarkıyı Ayrılmadan önce ama çok şeker tükettim Güneşler yetmedi sevgiye, kelimelere Yüz yıl öncesi daha rahat sevgilim Ses çıkaran, silkeleyen yok bu günlerde Deniz de fazla güzel inadına Önemseyen yok fazla yalnızlığı Daha büyük dertler var belki bizimkinden Daha büyük kuşlar konuyor yüreklere Aşkmış, bulacakmış, önemli değil Koridorlar sıkıştırmıyor eskisi kadar Sosyopat olmaya vakit yok bu yüzyılda Bir şeyler yanıyor, bir şeyler dönüyor Yanlış dili konuşuyorum belki Her seferinde sızlatmayı başarıyor Yanlış yolu gözlüyorum belki Bir harita olabilseydim keşke Kulaklarım, ayağım, beynim olmasa
Şiir
Lilly
Okurken çok keyif aldım