"Bir gün dediklerimi değil, demek istediklerimi anlayan bir erkek çıkmayacak mı karşıma! Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zormu? İlle de ben bu hayattan bıktım, türünde sözlermi etmeliyim? İşim çok dediğimde bana sahip çıkacak bir erkeğe ihtiyaç duyduğumu anlayacak biri... Yanımda olmanı diyemediğim için bu yağmu içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır? Olmayacak duaya amin deme duyğusunu yaşıyorum sürekli."