Yıllardır rafta duruyordu. Bir heves başladım bir çırpıda bitti. Çok harika bir kitap diyebilirim. O kadar güzel sarıyor ki elinizden bırakmak istemiyorsunuz. Sayfa sayısı fazla olması sizi korkutmasın. Dilinin güzelliği sizi zaten alıp götürüyor. Çevirisi de güzel yapılmış. Kitap bana, bazen karakterin sağlamlığının görünüşten daha çok cazip ve önde olabileceğini anlattı.
Genelde çok da ağır eleştiriler yapmam ama bu kitap çok basit çok kötü çok sıradan. Edebi yönü zaten yok ama içindeki hikayeler de okuyunca eee e diyorsun. Çevirisi kötü desem oda yeterli olmaz çünkü içindeki olaylar çok yüzeysel. Sıradan bir gününüzü alın ve o günü yazın. İşte kitap bu kadar.