Mustafa Kutluyu anlamıyorum. Bazı kitapları çok çok çok güzel bazıları vasatın altı. Mesela vasatın altı bu kitap. Hemen yer yönden eleştiriyi hak edecek bir tarzı var gözümde. Bütünlük yok, sana yeni birşeyler katacak içeriği yok. Olay kurgusu zayıf, zorla okudum. Zaten kalın kalın yazılmış kısa bir kitap. Bazı kitapları sadece satılsın diye mi yazılıyor yoksa öylesine mi karalıyor bilemiyorum. Tarzının ortası yok. Ya çok iyi ya çok kötü.