Kitabın çok farklı bir konusu olduğu zaten adından belli idi. Nora bu hayatları yaşarken gerçekten böyle bir şey olabilir mi diye düşünmedim diyemem. Edebi bir dili yok ama akıcı bir tarzı var. Sonu güzel bitmesi sevindirici. Malum son dönem dünyada herşey kötü gidiyor bitiyor.