Kısa ama uzun kitap. İçinde pek çok duyguyu ve muhtemelen bir yerinden yaşadığınız benzer olayı bulmanız mümkün. Empati kurdum bolca. Ama hayat işte aklıma hep şu sözü getirir; İnsan kaderiyle sıklıkla seçmekten kaçındığı yolda karşılaşır...
Okul MüdürüCelâl Âl-i Ahmed · Karbon Kitaplar · 2021113 okunma
Gezginler diye bir kitap okumuştum. Yine bu tarz macera ve bilinmeyen toplumlar üzerine idi. O biraz daha keyif vermişti bana. Bu kitap evet konusu orjinal güzel ama ağır ağır ilerledi. Daha maceralı olaylar bekliyordum. Yine de okunmaya değer bir kitap.