Zamanın büyük şairlerinden. Pek çok şiiri daha gündeme gelmemiş gayet güzel. Bazı şiirleri normal bir yazı gibi. Birde cinsellik kelimesini çoğu yerinde yazıyor hatta bir şiirinde kendi bile bu durumundan rahatsız olduğunu söylüyor. Ben daha erken dönemde öldü zannediyordum ama 80lerde ölmüş. Sürekli okumaya çalışırsanız bitmez, ara ara okunmalı. Ve en sevdiğim şiiri göğe bakma durağı.